Saturday, 9 November 2013

# 1 A Ringgit Mountain (Gunung Seringgit)

Yang Pelik Yang Unik  # 1




Kredit to Informasi Malaysia Kini

Apakah nama gunung itu ?

19 comments:

  1. Begini rupa sebenarnya..hehehe.... Abak tak pernah ambil tahu pun benda-benda macam ni,padahal hari-hari tengok duit..hehe

    ReplyDelete
  2. Ha'a lah sama. Kt mana gunung tu eh

    ReplyDelete
  3. Ni sungguh misteri. Hehe. Dan menarik!

    ReplyDelete
  4. bukan gunung kinabalu ke ni. sebab puncak dia macam pernah saya nampak.hu..hu..

    ReplyDelete
  5. Puncak gunung kinabalu... Bersemadi kemegahan puncak tertinggi di Malaysia ini pada wang kertas RM1

    ReplyDelete
  6. bestnya kalau dapat mendaki ni....

    ReplyDelete
  7. ooo rupanay gambar ini ..baru tahu

    ReplyDelete
  8. ini rupanya ...baru tahu..hheh..

    ReplyDelete
  9. Gunung kebanggaan Malaysia...Gunung Kinabalu! :D

    ReplyDelete
  10. Nampak je kat duit seringgit.. tp nk mencapainya.. semput.. :D :D

    ReplyDelete
  11. Yup puncak gunung kinabalu...pasni tuan boleh la travel ke gunung kinabalu lak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah 3 kali ke puncak gunung kinabalu...

      Delete
  12. Wah, hebatnya. Selama ni dnengar je orang cerita tentang gunung ni.

    ReplyDelete
  13. memang sama gambar gunung duit dan yang sebenar..

    ReplyDelete
  14. tgk je duit rm1 tu hari2, tp hari ni baru tau yg tu gmbr puncak gunung kinabalu.

    ReplyDelete
  15. Oo..inngatkn puncak seringgit apa td..rupanya gunung kinabalu :)

    ReplyDelete