Wednesday 27 November 2013

My Cherita

Blog Sahabat



MyCherita telah membuat entri untuk travelog blog saya. Sebagai kunjungan balas, saya pun membuat entri untuk beliau. Seperti kata Mycerita ini bukan review blog.. Cuma ingin bertukar idea dari kaedah blog walking yang biasa kepada  membuat post entri untuk tuan empunya blog.


Ini adalah petikan dari blog Mycherita di atas sub tema  "Singgah Blog".


Anda ingin saya datang ke blog anda dan  membuat satu entri tentang blog anda, sila tinggalkan komen anda di bawah post ini. saya akan datang melawat dan membuat satu entri post tentang blog anda. dan blog anda akan dimasukkan ke dalam bloglist atau Sahabat Blog di dalam blog saya. jangan risau, ianya bukan tentang review blog, tapi sekadar bertukar aliran trafik atau backlink sambil menambah rakan dalam dunia maya.

Blog Mycherita mengandungi pelbagai segmen yang menarik seperti agama, permotoran, memancing,bola sepak,dan lain-lain entri. Anda boleh melawat blog beliau dengan link seperti yang tertera di bawah :  

http://thescreammer.blogspot.com/

Mycerita berasal dari Perak, senegeri dengan teman. Beliau adalah seorang kaki pancing. Insyallah ada masa, dan ruang saya akan ke Teluk Intan makan mee rebus jawa. Saya ucapkan terima kasih kerana sudi buat enteri travelog saya. Insyallah jika ada kelapangan saya akan singgah lagi ke blog anda.  Salam Ukhwah juga dari saya.

15 comments:

  1. owh Blogger Perak ye..sama lah kite.. bagus cara menambah kenalan dan trafik blog sebegini. sangat bermanfaat kepada kedua2 pihak. Insyaallah sy akan ke blog MyCherita . t.kasih.

    ReplyDelete
  2. bagus aje idea ni ye.
    boleh bertukar-tukar trafik =)
    kira macam win-win situation

    ReplyDelete
  3. tahniah kpd En. Khairuddin.. semoga lebih banyak entri ttg percutian yg menarik dpt dikongsi.. :)

    ReplyDelete
  4. bagus idea ni.. boleh mengeratkan dan menambah kenalan di alam maya..

    ReplyDelete
  5. Nice jugak style share link gini ye. rupanye ramai jugak blogger yang berasal dr perak. same la dgn teman ni. hehehe Sharing is Caring ye dok?

    ReplyDelete
  6. menarik, sblm ne asyik bertukar2 link je... kli ne bertukar2 entri, kreatif blogger sekarang ne di smping tu blh saling membantu sesama blogger..:D

    ReplyDelete
  7. aiza pun asal perak juga.. ramai juga blogger perak ya.. isi tabung..

    ReplyDelete
  8. tadi pun saya ade baca cerita pasal blog abg din kat blog dia..semoga ikatan ukhwah ini akan berkekalan...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. wah...kena review..memang dapat naik trafik ne

    ReplyDelete
  10. Tahniah!! semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  11. terima kasih abg din... siap tahu sy ni kaki pancing tu.. memang mendalam abg din nie korek rahsia.. mmg teliti.. hehehe...apa-apa pun terima kasih sebab buat entri blog saya disini.. saya amat menghargainya.. semoga persahabatan ini terjalin dgn lebih erat..sama-sama la kita saling membantu antara satu sama lain.. terima kasih abg din..

    ReplyDelete
  12. Menarik idea...boleh mengurangkan masalah tepu idea.

    ReplyDelete
  13. ramai jugak blogger dari Perak... eh saya pun... orang Teluk Intan.. :D

    ReplyDelete