Thursday 30 January 2014

Mom Blogger Top Referral Contest

Jom Sertai Mom Blogger Top Referral Contest 

Assalamu'alaikum  dan selamat sejahtera rakan blogger sekalian.
  
Segmen ini telah dianjurkan oleh Mom Blogger Ummi Hanie.

Hadiah berupa wang tunai disediakan oleh  Mom Blogger Top Referral Contest adalah seperti berikut : 

RM70 untuk top referral no 1
RM50 untuk top referral no 2
RM30 tambahan untuk entri review terbaik

Mom Blogger Top Referral Contest


Peraduan ini berlangsung dari 6 Jan 2014 hingga 6 Feb 2014. Anda boleh menghantar sebanyak mana pun penyertaan. Keputusan akan diumumkan di blog Mom Blooger Ummihanie.com selepas tamat contest,yakni antara 7hb Feb- 10 Feb 2014. Hadiah akan diberi selepas pengumuman pemenang.

Walaupun tinggal beberapa hari lagi, saya mengambil peluang kerana ingin  memberi sokongan kepada ummihanie sebagai rakan blogger.

Kenalilah Mom Blogger Ummihanie

UmmiHanie adalah ibu kepada enam orang anak. Beliau adalah seorang yang penyayang dan penuh dengan ciri-ciri keibuan. Mom Blogger menjalankan bisnes online dari rumah dengan rangkaian produk seperti baju kanak-kanak jenama boboiboy original, tas tangan jenama Coach dari USA original dan menjual pakaian muslimah. Beliau juga menjana pendapatan dengan blogging. Mom Blogger juga menerima job review produk, pengiklanan win-win atau advertorial. 

Review Blog Mom Blogger

Mom Blogger adalah usahawan wanita internet Small Office Home Office (SOHO) sejak tahun 2008. Beliau telah menjana pendapatan dengan bisnes online dari rumah. 

Beliau juga telah juga menjana pendapatan dengan berblogging. Di antara bidang penulisan yang menjadi tumpuan adalah tentang kekeluargaan, gaya kehidupan, travelog, dan SOHO bisnes online dari rumah. 

Saya sukakan blog Mom Blogger yang berwarna lembut dan berlatar putih. Saya telah menimbang berat blog Ummiehanie kira-kira 38.26kb. Berat blog di bawah 100kb adalah baik untuk proses loading yang cepat. Lebih rendah kb lebih cepat proses loadingnya. 

ummihanie.com/blog-tools/timbang-blog/
We took 5.46 seconds to load all content and files from this page
5.46
SECONDS

Saya lebih suka sekiranya Mom Blogger memberi perhatian kepada header. Warna pink sangat menarik. Cuma kurangkan gambar atau item-item yang terdapat dalam header itu sahaja.  


Selamat Maju Jaya buat Mom Blogger, Ummihanie. Semoga bertambah murah rezeki dengan bisnes online dari rumah dan juga menjana pendapatan dengan berblogging. Semoga menjadi ibu mithali di samping suami serta anak-anak tersayang.


JOM SERTAI MOM BLOGGER  TOP REFERRAL CONTEST DAN PENAJA ADALAH :

Mom Blogger Top Referral Contest dianjurkan oleh ummihanie.com dengan kerjasama AnnisaBiz dan Ziefauzi.com“.














15 comments: