Sunday, 11 May 2014

Jom bercuti ke Manila,Filipina

Hello Manila : Mubahay Manila 2014

Ketibaan anda ke Ninoy Auino International Airport, Manila akan disambut dengan lawatan ke  tempat yang menarik di Filipina seperti yang disenaraikan di bawah :

1)  Journey to Taal Volcano, Tagaytay

2)  Mall of Asia and Hard Rock Cafe

3)  Makati and Metro Manila

4)  Rizal's Park and Intramuros City  

5)  Air Terjun Pagsanjan

6)  Manila Bay

7)  Manila Ocean Park


 
Crater Lake Resort - Taal Volcano Island (www.taalvolcano.net)

Waterfalls of Pagsanjan, Laguna (blog.mangotours.com)

Rizal Memorial in Rizal Park, Manila (gallery koehls.de)

Intramuros (tanglawcenter.org)

56 comments:

  1. wohaa...teringin nak pergi tapiii belumlagi berkesempatan....

    ReplyDelete
  2. ke pilipino eh MKL... enjoy ya! nanti kita baca apa citernya. nak sampai entah bila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada rezeki boleh ke sana. Kena beli tiket masa promosi Airasia.

      Delete
  3. Belum terbuka hati untuk ke Manila... tunggu en Din punya cerita dulu,,,

    ReplyDelete
  4. hohoo... have a safe and fun trip~ ;3

    ReplyDelete
  5. enjoy your trip..Intramuros..pernah tengok dlm program 'rasa halal antarabangsa'..menarik...

    ReplyDelete
  6. Ke Manila pulak...enjoy the Holiday je Abe...balik nanti kongsi citer best kasi JM jeless heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap JM akan teruja ke sana nanti bila habis baca entri saya..

      Delete
  7. Ramai kekawan dah pergi. Saya belum rezeki kut

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Best...Terima kasih Allah SWT di atas kurniaan nikmatnya.

      Delete
  9. Amatlah menarik dan sungguh menarik huhuhuu... Insyallah niat nak sampai sana juga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga tercapai niat di hati suatu masa nanti. Insyallah.

      Delete
  10. Dalam Malaysia belum habis teroka lagi.

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Insyallah. Semoga tercapai niat di hati. Amin.

      Delete
  12. Tak sabar nunggu entry Manila..versi Pak Lim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah..telah menulis dan akan terus menulis jika kesihatan dan masa mengizinkan.

      Delete
  13. ke filifina plak bro..untunglah..lpas thailand ke sana plak..
    waiting next entry..mesti best!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best Filipina..orang-orangnya kacak dan comel-comel belaka.

      Delete
  14. Cantiknya...okey kena tambah tabungan lagi nie..hehehe

    ReplyDelete
  15. wah ke filipina ke lepas ni
    sonok betuk MKL ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok....Terima kasih Allah SWT.

      Delete
  16. Philipines nie pun antara tempat yang saya memang nak lawati dekat asia tenggara nie cuma belum ada rezeki lagi nak pegi..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya doa moga anda ke sana suatu hari nanti. Insyallah.

      Delete
  17. bestnya ke filipina pulak...

    ReplyDelete
  18. teddiaa.. ke manila plak en. khairuddin kita kali ni.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best....Pha Is kena ke sana suatu hari nanti. Insyallah.

      Delete
  19. beznye, teringin nak ke manila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah, bila ada masa dan rezeki nanti.

      Delete
  20. jika di izinkan Allah , teringin juga nak sampai ke sana ...

    ReplyDelete
  21. Wahh bst ni... tak pernah lagi menjejakkan kaki ke Filipina.. slmt melancong.. :)

    ReplyDelete
  22. tunggu tuan balik dgn entry terbaru

    ReplyDelete
  23. tak pernah terpikir pun nak g manila.. mana la tau kot lepas baca entry2 abang yang seterusnya ni terbuka hati nk g sana kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga terbuka pintu hati ke sana...lain negara lain pengalamannya.

      Delete
  24. hujung tahun ini saya bercadang ke manila... mungkin saya pergi sendirian, biasanya saya suka melancong sendiri... tempat menarik. saya akan pergi!

    ReplyDelete