Friday, 8 August 2014

i-City Shah Alam 9 : Trick Art Museum Part 4

To Trick Art Museum i-City with Love.

Saya memang suka sangat menjadi model di Trick Art Museum. Anda harus melawat tempat ini. Tak rugi, malah teruja dan terhibur seperti saya. Sangat berpuas hati dan di antara kesukaan saya setakat ini. Syukur alhamdulillah, Allah memberi saya nikmat sementara hidup di muka bumi. Maka tidak kira di mana kita berada, wasatiah dan bermujahadah itu satu titik mula melambangkan kita adalah muslim dan muslimah sejati. Thank you Allah....You are the greatest, forever my lover in life and thereafter. Ameen.













16 comments:

  1. syira belum berpeluang nak pergi lg

    ReplyDelete
  2. yg tengok pun rasa terhibur...

    ReplyDelete
  3. waaa. macam seronok je kat sana... teringin nak pergi. ..

    ReplyDelete
  4. pergi ramai2 ngan kawan or family lagi seronok ni... boleh buat macam2 aksi

    ReplyDelete
  5. Kenapa perah susu lembu pandang ke lain :-)

    ReplyDelete
  6. kreatif n menghiburkan...suka kalau dpt kesana..

    ReplyDelete
  7. macam2 pose boleh buat....hehehe

    Regards.
    -Strider

    ReplyDelete
  8. Wow menarik... paling syok dpt naik unta di mesir... :) :)

    ReplyDelete
  9. sangat menarik, seperti gambar nyata :)

    ReplyDelete
  10. suka tengok...semua cantik2 la abg khai...=D

    ReplyDelete
  11. argghhh...tak kira
    nak kena pergi juga ni

    ReplyDelete