Wednesday, 21 January 2015

Koniciwa 13 : Kobe 2

Harborland Kobe

Kami menghabiskan banyak masa di sini. Buat kami, Harborland kobe adalah salah satu tempat  yang indah di dunia. Tengoklah gambar-gambar yang dipaparkan.  

Ferris Wheel Kobe

 Harborland Kobe

 Tertawan dengan jaluran langit

 Kobe Tower

 Ferris Wheel,salah satu permainan kegemaran saya

 Kapal Persiaran dan Kobe Towel

 Dalam perjalanan pulang, dalam perjalanan ke Stesen Kobe

 Bandaraya Kobe

 Lampu-lampu neon yang gilang gemilang








21 comments:

  1. Bersih je permandangan semua.. lukisan kartun jepun tu pun comel.. :) :)

    ReplyDelete
  2. x naki ke Ferries Wheel tu

    Terima kasih..JM dah terima FM dari Guilin tu..nanti JM update dalam entry ye :-)

    ReplyDelete
  3. menara kobe tu seakan bangunan tabung haji ya...

    ReplyDelete
  4. salam kenal..


    thanks for sharing yr journey.. nnt boleh lah i refer kat sini...

    ReplyDelete
  5. Nice sharing. Baru perasan, semua gambar pemandangan nampak bersih dan kemas je bak kata KK.

    ReplyDelete
  6. CANTIK PERMANDANGANNYA..
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. suka tengok gambar yang caption "bandaraya kobe" nampa tenang, sampai tak nampak orang...
    masa pergi mana2 saya suka tempat yang macam tu, saya boleh duduk lama, mungkin sambil menikmati coklat panas...layan...

    ReplyDelete
  8. Kobe terbaik. Lampu-lampu kota itu memang indah menawan Pak Lim.

    ReplyDelete
  9. Memang cantik permandangan... menarik...

    ReplyDelete
  10. ak pernah naik ferris wheel ...

    ReplyDelete
  11. feris wheel aaa takot nak naik.. haha tpi brangan nak naik eye of london konon =P

    ReplyDelete
  12. cantiknyer bandaraya kobe....:)

    ReplyDelete
  13. bersih moden dan cantik... kemas betul bandar ni... kalau lah bandar kita secantik ni... kata orang di Jepun tak ada pekerja permbersih sampah... yang ada cuma Inspektor kebersihan saja... dia pun tak kutip sampah sebab orang Jepun memang pembersih

    ReplyDelete
  14. memang bersih negara nie.. aduhh jadi nak pegi betul nie

    ReplyDelete
  15. Wahhh cantiknyerr Bandaraya Kobe ..Meriah betul dgn lampu2 tuuu

    ReplyDelete
  16. waktu malam dia lagi lawa kan view sebab dgn lampu2 tu

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  17. Subhanallah..cantik background jaluran di langit..

    ReplyDelete
  18. Gambar waktu siang pon menarik jugak... Sama macam SS di Nagoya dulu... Suka amik gambar tempat sama waktu siang dan malam...

    ReplyDelete