Thursday, 6 August 2015

Pantai Gandoriah, Pariaman.

Padang, Sumatera Barat.

Pantai Gandoriah terletak tidak jauh dari Kota Pariaman, Padang di Sumatera Barat. Pantainya landai dan berpasir putih. Ombaknya yang manja membolehkan kita bermain ombak, dan boleh bermandi manda. Banyak pohon cemara tumbuh di sepanjang pantai. Waktu yang paling indah adalah menikmati sunset. Begitu indahnya suasana di kala senja semasa matahari melabuhkan tirainya.

Sekiranya anda ke Padang, jangan lupa singgah di Pantai Gandoriah. Dilampirkan video clip bagi hiburan anda.




Berikut adalah gambar-gambar Naimah di Pantai Gandoriah. 

Bermain-main dengan ombak pantai yang sepoi-sepoi bahasa.

 Bersama-sama dengan teman-teman sekuliah di Pantai nan Indah

Ini antara pantai yang sempat saya lawat suatu masa dahulu sebelum saya berblog. Kakitravel telah melawat ke sini pada tahun 2008.

14 comments:

  1. CANTIKNYA PANTAI GONDORIAH INI BERBATU XBERPASIR...

    ReplyDelete
  2. Beuh.. Ombaknya ganas pak Lim.

    ReplyDelete
  3. dah pergi ke Padang tetapi belum sampai ke pantainya Pak Lim

    ReplyDelete
  4. Indahnya Pantai Gondoriah tu yer ^-^

    ReplyDelete
  5. Best nyer ... Tak pernah lagi sampai belah2 sana ... Entah bila lah agak nyer ...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum MKL
    maaf...lama tak singgah sini
    cantiklah gambo tu

    ReplyDelete
  7. mula mula baca nama pantai.. Gondoliah.. okay salah baca..

    ReplyDelete
  8. Tempat mcm ni lagi seronok klu pergi beramai2 kan.. tempatnya pun cantik.. menarik.. :)

    ReplyDelete