Saturday, 14 November 2015

Sayang Youth Hostel Melaka

Youth Hostel Riverside, Melaka

Only RM38. No tel : 06-2814326. Boleh sewa basikal dengan RM10 sehari/ RM3 sejam.


 Sayang Sayang

 Basikal untuk disewa

Katil dua tingkat, sofa di bawah dengan katil queen di atas. Kena le panjat naik ke tempat tidor.

Mengembara di bumi Allah selagi hayat di kandung badan

22 comments:

  1. amboi, kaki sape putih melepak tu..hehe

    ReplyDelete
  2. MUDAH MENDAPAT TEMPAT PENGINAPAN YG MURAH LAGI SELESA BAGI YG MINAT JLN2 NI...

    ReplyDelete
  3. hehehe murahnya.. comel pun comel..
    alamak kena panjat2 ahaha.. takot plak =D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Memang murah dan berbaloi...Dengan berbasikal badan menjadi sihat.

      Delete
  5. Biar betik, murah no bayarannya. RM38? Dengan ada servis sewa basikalnya. Boleh cuba nanti. Tq Kaki Travel berkongsi maklumat ttg SYHM ni ;)

    ReplyDelete
  6. Wow.. menarik dan murah ni... best. Thanks sharing sahabat... salam ceria selalu... :)

    ReplyDelete
  7. murah sewa hostel ini.. sewa basikal pun murah..

    ReplyDelete
  8. jadi pengen di sayang di sini pak kim hehe...

    ReplyDelete
  9. Hrga yang bpatutan, macm murah je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan macam murah dah ni ... memang murah :)

      Delete
  10. biar betul ... murah giler RM38 :)

    ReplyDelete
  11. sewa basikal pun murah ... berbaloi-baloi :)

    ReplyDelete
  12. Murah... tapi katil tu memang nampak ohsem!

    ReplyDelete
  13. Salam singgah sini MKL....memang murah hotel ni....kalau dekat² dengan sabah nak juga menginap semalam dua.....hihi

    ReplyDelete
  14. Senang la nak jalan2 kat Melaka ada basikal sewa camni

    ReplyDelete
  15. tempat menginap ke tu..murah kan...

    ReplyDelete