Friday, 12 August 2016

Ayam Panggang Madu

Ayam Panggang Madu Airfryer
Oleh Noor Hidayah Hanapi


Pertama kali masak ayam panggang madu guna airfryer, rasa senang yakamat..perap ayam dengan bahan perapan, letak atas jaring airfryer, set suhu 200 dan set timer 20 minit..lepas 20 minit kacingggg
Tadaaa siap, nyum nyum rasa ayam panggang kenny rogers (yoyo je rasa keni roges, keni roges pun tak pernah makan hahaha 
😂


Nah kita belanja gambor


 Sihat tubuh badan

Guna sedikt minyak kerana guna airfryer

17 comments:

  1. menyelerakan.
    Ni kalau jual di bazar Ramadhan, boleh buat duit ni.

    ReplyDelete
  2. perghhhh.. sedap.. hehe.. meleleh air liur tgk gambar ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. SEDAPNYA..MUDAH N CEPAT NK SEDIAKANNYA

    ReplyDelete
  4. sedapnya..senang bebenor masak guna airfryer..

    ReplyDelete
  5. Ini mmg sedap.. mmg takkan tolak klu dah kat depan mata... superb!!

    ReplyDelete
  6. Perghhhh macam nak mencari ayam pagang sekarang ni

    ReplyDelete
  7. ingatkan abe MKL yg masak hurmmm

    ReplyDelete
  8. Air fryer bli kt oz ke boss?

    Hihihi habes dh talian hyt sy shopping kt oz...

    Kna geng ngn dr.nasier lh mcm ni.
    Hihihi...

    Blh kirim x.

    ReplyDelete
  9. tetiba rasa nak makan ayam panggang jugak hehe

    ReplyDelete
  10. Mengganggu keimanan sungguh ayam nih ...

    ReplyDelete
  11. xdeeeee air fryer.. ada kuali karat jeee hahaha..

    ReplyDelete