Friday, 30 December 2016

Van Houten Cocoa, Family Mart Takayama

Van Houten Cocoa

Oleh Noor Hidayah Hanapi


Sebelum pi jepun ramai yang rekemen kata van houten cocoa ni sedap, sampai je jepun cari disetiap kombini tapi tak jumpa-jumpa

Hari ni dalam salji tebal masuk Family Mart jumpa van houten cocoa ni kat rak, tinggal satu je, rezeki Allah nak bagi merasa

Dalam dingin fuyu, menikmati hirupan van houten cocoa depan bilik berlatar belakangkan salji, perghhh nikmat — at 国際交流ゲストハウス J-Hoppers Hida Takayama Guesthouse.


Family Mart, Takayama : Van Houten Cocoa dijual di sini.

13 comments:

  1. SEDAPNYA VAN HOUTEN COCOA DI SINI BUAT KEK N BISKUT JE

    ReplyDelete
  2. Awesome one. Suka discover Family Mart kat Jepun. Macam macam boleh jumpa!

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru :)

    sudi2 la join contest Nurul ni ye :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.my/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    ReplyDelete
  4. sejuk2 ni minum apa2 yg panas, semua rasa sedap.. hehehe

    ReplyDelete
  5. hot drinks in cold winter..mmg nikmat..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  6. Mesti sedap minum panas2 waktu2 sejuk tu.. nikmat! :) :)

    ReplyDelete
  7. wow. macam best je cocoa tu. nak cari nanti

    ReplyDelete
  8. fuhhh terasa-rasa rasanya.

    hihihi

    ReplyDelete
  9. kitorang jumpa kat vending machine..hehe.

    ReplyDelete