Monday, 14 September 2015

Doa senjata kekuatan Umat Islam

Let Pray for Malaysia


Berdoalah untuk Malaysia
Dengan ringgit jatuh merundum
Kos hidup meningkat
Jerebu yang melanda

Kesibukan tugas seharian
Masa mencemburui teman
Mencari sebuah syurga 

Terima kasih Sahabat blogger
Terima kasih atas kujungan anda
Ada masa pasti saya balas kelak

22 comments:

  1. Allah sedang menguji kita... Semoga perjalanan kita dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. Sempena malam satu Zulhijjah ni berbanyakanlah kita berzikir... moga diberi keberkatan dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  3. berdoa untuk malaysia ... sebab PM gila kuasa :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog travel bukan blog politik...

      Delete
  4. suka quotes ni ... 'doa adalah bahasa rindu...' :)

    ReplyDelete
  5. berdoa semoa Allah mempermudahkan kesulitan kehidupan kita...insyaAllah..

    ReplyDelete
  6. Bersama2lah kita sentiasa berdoa utk kebaikan diri dan saudara seagama kita semua. Maaf sahabat kerana agak belum diberi kesempatan utk berblogging mcm biasa... tetapi blog ini tetap sentiasa diingatan... :) :)

    ReplyDelete
  7. assalam.. lama tak singgah sini.. sentiasa berdoa untuk kebaikan semua..

    ReplyDelete
  8. Singgah sini.. jemput singgah

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my

    ReplyDelete
  9. berdoa untuk kesejahteraan semua...

    ReplyDelete
  10. satu persatu bala.. x henti2.. smoga kita semua dilindungiNya..

    ReplyDelete
  11. asalam..malaysia Sehati Sejiwa moga damai selalu Malaysia Kita

    ReplyDelete
  12. saya percaya , semua rakyat Malaysia cintakan kedamaian dan kemakmuran ...

    ReplyDelete
  13. doa bahasa rindu...wahh
    suka dengar quote tu

    ReplyDelete
  14. betul tu.. marila apa2 pun kita adukan pada-Nya..

    ReplyDelete
  15. doa untuk Malaysia, moga dijauhkan dari bencana dan pemimpin yang zalim.amin...

    ReplyDelete
  16. Moga Malaysia selamat dari segala bencana dari semua aspek yg kita tidak mahu kan..

    ReplyDelete
  17. asalam MKL ..nak tanya ada tak blog lain selain ni..tampilan sama tu lah...tapi isi lain..mohon jelaskan

    ReplyDelete