Thursday, 12 November 2015

Container Hotel off Jalan Imbi KL.

Bukit Bintang Area.

Just RM27 online. Beli online je. Walk in harga lain. Guna www.agoda.com dan guna kad kredit.

Destinasi : Dekat Pavilion. Guna Monorail turun kat Bukit Bintang Station lalu Pavilion, terus  jalan sehingga 10 minit jumpa hotel di sebelah kanan. Ada satu Restoran Lobster lot tepi.

Satu container kongsi 10 orang. Katil double decker. Ada air cond, selesa dan bilik air di dalam container. 




Depan Container Hotel

 Container Hotel : A New Experience

 Katil double decker.


Ada satu restoran Lobster di tepinya.


Kredit : FB Zainudin Johari.

35 comments:

  1. Eh ehh comelnyaaa hotel ni.. Cantik viewnya

    ReplyDelete
  2. ini semua kat malaysia ke?
    kenapa saya baru tahu ni

    ReplyDelete
  3. Menarik juga Container hotel ni ye KK..
    Kat KL pulak tu..
    CH ingat kat luar negara tadi..

    ReplyDelete
  4. pasti menarik container dijadikan hotel..ide kreatif.

    ReplyDelete
  5. permah nampak..kat Jln Delima..satu jln dgn Jade Museum..

    ReplyDelete
  6. teringin rasanya nak rasa stay kat sini ...

    ReplyDelete
  7. comel..saya yg selalu merayap kat Bukit Bintang pun x perasan

    ReplyDelete
  8. wahhhh menarikkk.... boleh terjah klu turun KL nti... hehehe

    ReplyDelete
  9. boleh try nnt..sesekali aklu nk buang tebiat hahahah

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Memang murah sekiranya online... Walk in harga lain.

      Delete
  11. xsilap ada msuk majalah 3 psl hotel kontena ni

    ReplyDelete
  12. tingkap tu ... memang tak ada langsir ke? :)

    ReplyDelete
  13. Wow dekat je tapi tak perasan wujud tempat ni... akan dtg nanti kat sini... sempoi kan...

    ReplyDelete
  14. konsep yang interesting...gonna try some day...thanks for the coverage..

    ReplyDelete
  15. Perasan....

    Tp mcm slalu ckp kt diri sendiri "motip sgt lh nk stay hotel motel kt kl... umah dekat sgt"...

    Hihihi

    ReplyDelete
  16. Comelnya hotel dia...InsyAllah kalau ke kl nak juga pergi menginap kat sini....suka tengok hotel ni comel dan kreatif...

    ReplyDelete
  17. Wah, menarik tempatnya... walaupun tengah kota suasana nampak tenang

    ReplyDelete
  18. menarik ..udang tu simbol ada makan udang ke ..hehe

    ReplyDelete