Friday, 25 July 2014

i-City Shah Alam 6 : Trick Art Museum Part 1

Ground Floor Trick Art Museum

















13 comments:

  1. Ahahaha kelakar lah aksi abe mkl kat sini sesuai sgt

    ReplyDelete
  2. lukisan 3d tu macam nyata :D

    ReplyDelete
  3. Wahhh.. mmg ada gaya... menarik... :) :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, Masuk sini memang bergambor dan berposing nampaknya... kena bijak beraksi, kedudukan dan melihat posisi cahaya utk nampak real.

    Salam Lebaran buat MKL sekeluarga. Semoga Syawal ini disambut dengan gembira bersama insan2 tersayang. Mohon ampun dan maaf jika ada salah dan silap sepanjang perkenalan.
    Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin... :)

    ReplyDelete
  5. x pernah sampai lagi kat sana..

    salam aidilfitri..

    ReplyDelete
  6. teringin nak pegi sini.. tapi belum ada kesempatan..

    ReplyDelete
  7. wahhh...stylo giler....nak kena pergi tengok nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. bawak anak2 ke sini jenuh nak cari shoot cantik.. diaorang seronok berlari2 tengok gambarni.. letih.. kena jalan berdua cam giniler kot..

    ReplyDelete
  9. kenapalah saya tak pernah ke sini
    cam nak pergi jugalah
    padahal dekat aje...hehe

    ReplyDelete